.
 
Задати питання Пiдписатися на новини

ВДНГ на 40 років

05.07.2017

Лого-«піксель» стане головним візуальним елементом Концепції розвитку ВДНГ на 40 років
 
Логотип Антона Гусаковського став переможцем конкурсу на ситуативний лого/патерн для презентації Концепції розвитку ВДНГ на 40 років. Такий вибір зробили керівництво ВДНГ та креативна агенція Banda.
 
Антон так пояснює свій задум: «Логотип являє собою “піксель”, що складається з чотирьох елементів – фірмових колон-плашок: 1 плашка – 10 років, 4 плашки – концепція розвитку на 40 років.
 
Зрушення елементів пікселя вгору символізує динаміку/рух/розвиток. Колірна градація світлого тону до більш насиченого, як знак певного впевненого майбутнього попереду.
 
Ідея пікселя – це симбіоз високих технологій і фізичного сприйняття людським оком цілої картинки. Кожен окремий елемент – це ідеї, робота і зусилля організаторів, команди, керівництва ВДНГ. В цілому ж піксель символізує кінцевий результат, який у підсумку бачать люди, відвідувачі ВДНГ».
 
Лого стане офіційним логотипом/паттерном презентації Концепції змін ВДНГ на 40 років та з’явиться в комунікації розвитку ВДНГ. Призом у конкурсі є два квитки на будь-яку подію на території ВДНГ впродовж року.
 
Всі роботи, надіслані на конкурс, можна переглянути нижче: 
 
Антон Гусаковський

Євген Печинський (gene4ek)

 

        

Альона Шостко

  

Анна Полі

Артур Діденко (Peacebot)

Максим Червинський

Наталя Череватенко

Олег Білий

Роман Павленко

Антоніна Сєрищева

Михайло Шевченко та Гелена Блоцька

Анастасія Топчій

Керівництво Національного комплексу «Експоцентр України» ВДНГ оголосило конкурс на ситуативний лого/патерн для презентації Концепції розвитку ВДНГ на 40 років минулого тижня. Сама ж презентація Концепції запланована на другу половину липня.


Назад до списку новин



Logo
Погода в Киеве
НБУ курс доллара
© КиївЕкспоЦентр, 2007-2017
 
розробка:открыть в новом окне http://beleven.com.ua