.
 
Задати питання Пiдписатися на новини

ВДНГ на 40 років

26.06.2017

Світлина від Evgeny Mushkin.
В середині липня 2017 ми презентуємо Концепцію розвитку ВДНГ на 40 років.
 
Пропонуємо всім бажаючим створити логотип або патерн, який символізує майбутнє і розвиток ВДНГ, використовуючи фірмові колони-плашки, які колись вже стали джерелом народної творчості.
 
ВДНГ — це живий бренд, який постійно змінюється та еволюціонує. Тож і його візуальна комунікація не стоїть на місці. З патернами легко і цікаво гратися, адже кожен раз виходить щось свіже і неочікуване, що ідеально відповідає характеру нового ВДНГ.
 
Бренд-бук ВДНГ за цим посиланням: vdng.ua/ua/about_vdng/3918/
Надсилайте свої варіанти на електронну скриньку logofuture@vdng.ua
 
Конкурс проходить у два етапи:
- Бліц-кріг. 2 дні, 2 квитки на всі дні фестивалю Atlas Weekend. Приймаємо лого до 23:00 середи 28 червня і 29 червня зранку передаємо квитки переможцю. Всі надіслані роботи продовжують боротьбу за головний приз.
- Заявки приймаються до 23:00 3 липня 2017 (понеділок) і остаточні підсумки конкурсу буде підведено 5 липня. Нагородою буде можливість отримати 2 квитки на будь-яку подію, що відбуватиметься на території ВДНГ протягом року.
 
Переможця оберуть керівництво ВДНГ та агенція Banda. Він стане офіційним логотипом/паттерном презентації Концепції змін на ВДНГ та з’явиться на футболках, поліграфії, офлайн навігації та в іншій комунікації розвитку ВДНГ.
 
Задати питання можна Яні Малаковій на мейл y.malakova@vdng.ua, +38 096 682 29 17.

Назад до списку новин



Logo
Погода в Киеве
НБУ курс доллара
© КиївЕкспоЦентр, 2007-2017
 
розробка:открыть в новом окне http://beleven.com.ua