укр eng рус .
Головна сторінка / Керівництво

Керівництво

Генеральний директор Національного комплексу "Експоцентр України" 

                          

                                 Бахматов Максим Ісанович

 

 

Приймальня гендиректора:  (044) 596-91-01

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фотографія опублікована на умовах
ліцензії CC BY 4.0 Міжнародна
Автор фотографії:
Світлана Сорока (Svetlana Soroka)

БІОГРАФІЯ

Бахматов Максим Ісанович (творчий псевдонім Лєдокол Бахматов; народився 20 жовтня 1978 року в місті Усть-Камчатськ, Росія) – продюсер, успішний підприємець, відомий КВНщик (1996-2005); український шоумен; засновник, гендиректор, автор, резидент українського Comedy Club (2006 - 2007); засновник німецької IT- команії UkrGerman Enterprise (UGE) ( 2005 – 2014); засновник компанії ЗАТ «Ledokol» ( 2007-2009);

Генеральний директор Національного комплексу «Експоцентр України» ( з 2015 р. ).

ЕТАПИ БІОГРАФІЇ

Максим народився 20 жовтня 1978року в місті Усть-Камчатськ, Росія. У 1995 закінчив середню школу №84 у місті Львів. У 2000 р. отримав диплом Київського Міжнародного Університету за спеціальністю Міжнародна Економіка; у 2003-му - диплом МВА IMI Kyiv. Саме в студентські роки, він глибоко захоплюється участю вКлубі веселих та кмітливих (КВК): 1996-2005 - директор і капітан команд КВК "ДИПКОРПУС", Збірна Києва-Кіровограда, Збірна Києва "АЛЯСКА". Команди під керівництвом Бахматова отримали різноманітні почесні творчі нагороди та титули: Чемпіон Києва 1998 року, Чемпіон Відкритої Слобожанської Ліги-2001, 2003. Чемпіон Вищої Української Ліги 2005 року. Трудова діяльність.

У 1998 р. , ще навчаючись у вищому учбовому закладі, він починає працювати в компанії «Український Мобільний Зв’язок» (Зараз – МТС), у якій він пройшов шлях від оператора Call Centre до експерта з розвитку дилерської мережі.

Після цього, Бахматову пропонують посаду директора з розвитку бізнесу в агентстві Leo Burnett, у якому він працює з 2002-го по 2003-й рік. Його продуктивна діяльність продовжується у Country Sales Manager у Латвії, Литві та Естонії. Компанія Samsung Electronics тричі запрошувала його до творчої співпраці, що на той час стало безпрецедентним явищем для України. У 2005 р. він створив компанію UkrGameExport, яка займалася продюсуванням та просуванням новітніх комп’ютерних ігор. Але, на досягнутому Бахматов не зупиняється. В цьому ж році (2005), спільно зі своїм шкільним другом Едуардом Зінгером, він створює компанію UGE GmbH, яка успішно займається IT development бізнесом у Німеччині. Її офіси знаходяться в декількох українських містах та у Франкфурті.

ТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ

Comedy Club. Паралельно з розвитком UGE, Бахматов починає розвивати в Україні розважальний телевізійний проект Comedy Club. У 2006 році, спільно з Артуром Джанібекяном, він створює компанію Comedy Club UA, у якій стає співвласником та генеральним продюсером. Запуск нового проекту відбувається надзвичайно стрімко – всього за місяць команді під орудою Бахматова, вдається запустити суперпопулярне шоу, рівного за рейтингом якому, в Україні ще досі не було: лише за перший рік роботи, українському Comedy Club, вдається заробити близько $2,3 млн. (при інвестиції 34 тис. дол.). «Лєдокол» займається запуском нового проекту: розробкою програми маркетингу і промоушену. За короткий термін, відкривається вісім регіональних офісів компанії з більш ніж 100-ма співробітниками в структурі. Крім того, Бахматов також стає провідним автором та одним із найвідоміших резидентів Comedy Club UA. Успіх Comedy Club UA став приголомшливим. Перший сезон (22 випуски) виходив з 9 вересня 2006 року по 10 лютого 2007 року на телеканалі «Інтер».

У другому сезоні було підготовлено 14 випусків, які виходили на телеканалі «1+1» з 30 березня по 8 липня 2007 року. У 2007 р. цей проект отримує почесну нагороду «Золоте Перо» як найкраще розважальне шоу країни. 2007 рік став складним життєвим випробуванням для Бахматова, оскільки між ним та партнерами по бізнесу виникло багато протиріч у творчих та організаційних питаннях. Заради того, щоб чесно та відверто оцінити медіа-активи Comedy Club UA, вперше на медіа-ринку, запрошують міжнародну аудиторську компанію Ernst&Young . Авторитетна та компетентна оцінка фахівців вичерпно показала, що станом на серпень 2007 року компанія Comedy Club UA коштувала 1. 560. 000 $. При інвестиціях у $34 000$, фінансовий обіг компанії у 2006-2007рр. становив $2 300 000$, а прибуток - $540.000. На той час, це був найприбутковіший телепроект в Україні.

У 2007 році Максим Бахматов виходить із компанії Comedy Club UA, щоб зайнятися власними проектами. Ledokol Bakhmatov Group У 2008 р. він створює компанію Ledokol Bakhmatov Group, під брендом якої було створено безліч відомих на всю країну телепроектів. Найвідомішими з них, у яких Максим Бахматов виступав автором, стали: 1/ – іронічне телешоу «Шоу без Назви» (телеканал «к1»); 2/ - автор вигаданих кандидатів у Президенти – Єгор Лупан та Петя Бампер; 3/ - проект «Українці Афігенні» (канал «ICTV»). В тому ж, 2008-му р. «Лєдокол Бахматов», спільно з Олексієм Мартиненко, створює компанію NII VFX (3D-анімація і пост-продакшн студія), яка стає важливою складовою частиною Ledokol Bakhmatov Group. В червні 2009 р., він запрошує інвестора Мохаммада Захура і створює спільну компанію Ledokol Istil.

ДЕРЖАВНА СЛУЖБОВА ДІЯЛЬНІСТЬ

18 червня 2015 р. Максим Бахматов призначається виконуючим обов’язки генерального директора Національного комплексу «Експоцентр України» Державного управління справами , а з квітня 2016 р. він призначається Генеральним директором експоцентру, з оформленням трудового контракту до 2019 року. Він надав Державному управлінню справами концепцію повного оновлення та продуктивної реорганізації НЕУ. Реформувати НК «Експоцентр України» Максим Бахматов прийшов разом з Максом Яковером - підприємцем, власником і засновником креативного простору і коворкінгу «Журнал». Протягом 4 років той очолював департамент ІТ та зв’язків київського метрополітену.

Також, він був засновником креативного простору «Часопис», співзасновником DreamKyiv.com, партнером «Интересный Киев». Наразі Максим Яковер — директор з розвитку НК «Експоцентр України». У свій час, він захопився ідеєю створення технологічного кластеру, зупинивши свій погляд на ВДНГ. У процесі, виявилось, що над проектом розвитку ВДНГ також працює Максим Бахматов. Дізнавшись, що вони рухаються паралельно, вирішили зустрітися, взяти концепти и спробували їх «зшити». Синхронізація бачення подальших дій призвела до створення великої творчої концепції радикального оновлення усіх спектрів запланованої успішної діяльності експоцентру . З червня 2015 року, вони очолили керівництво ВДНГ.

ОСНОВНІ ДОСЯГНЕННЯ:

- з липня 2015-го по травень 2016 року фінансовий обіг підприємства становив 33 млн грн.., що на 79% більше порівняно з подібним періодом минулого року;

- залучення інвестицій близько 100 млн. гривень під проекти, задля реалізації яких було створено 500 робочих місць;

- зарплати співробітників у середньому збільшились на 40%;

- за цей період підприємство заплатило державі 9 млн податків — це більше, ніж платежі від будь-якого комунального парку міста;

- відремонтували 6 павільйонів комплексу і туалети на території;

- перехід системи обігріву приміщень ВДНГ на біомасу; - запуск нового бренду «ВДНГ» ;

- запуск проектів 2015-2016 років «Зимова країна», 3D-шоу «Вартові Мрій», «Atlas weekend», «Зима на ВДНГ» 2016-2017 рр.

 

УСПІШНІ ТВОРЧІ ПРОЕКТИ

«Українці Афігенні». У вересні 2008 року Максим Бахматов, спільно з телеканалом ICTV, запускає перше українське псевдодокументальне скетч-шоу «Українці Афігенні (UA)», в якому він стає автором ідеї та продюсером. Шоу в новому для вітчизняного ТВ форматі скетч-шоу (матеріал подається як документальний запис, хоча насправді це вимисел) виходило на телеканалі ICTV щотижня . «У світі нас знають з абревіатури UA, та мало хто знає, що за стародавніми рунами це означає: Українці Афігенні», - так Бахматов представляв своє шоу у вересні 2008-го. Після ICTV шоу транслювалось на телеканалі «ТЕТ» . «Шоу без назви» У жовтні 2009 року на телеканалі «K-1» виходить іронічно-політичне «Шоу без назви» з Кузьмою Скрябіним. Формат програми – іронічно про головні події у країні. Локація - старий гараж. Тут збираються друзі, яким є про що поговорити, і поділитися наболілими проблемами. Вони обмінюються анекдотами, проглядають телевізор, обговорюють свіжі новини.

 Єгор Лупан і Петя Бампер – два суперпопулярні персонажі «Шоу без назви». Єгор Лупан – вигаданий персонаж, який з’явився в інформпросторі восени 2009 року - напередодні президентських виборів в Україні. «Єгор Лупан - збірний образ українських чиновників та політиків, головна мета яких при владі – максимально збагатитися та влаштувати своє життя. При цьому, Лупан, на відміну від своїх прототипів з українського політикуму, не ховаючись, декларує свої справжні наміри: він обіцяє красти, підтасовувати голоси виборців, підвищувати комунальні тарифи, знижувати прожитковий мінімум, брати хабарі, будувати шикарні вілли та купувати вертольоти за рахунок платників податків», - так розповідав Бахматов про персонаж в одному з інтерв’ю . Успіх образу Лупана серед телеглядачів був феноменальним. Кожен його виступ ставав визнаним хітом у глядачів. Лупан давав прес-конференції, виходив на чати у відомі інтернет-видання і робив голосні політичні заяви. При цьому, у листопаді 2009 р., стався унікальний випадок, коли тодішній президент України Віктор Ющенко під час прямої телефонної лінії «Комсомольської правди в Україні» навіть прокоментував висунення у президенти держави Лупана, сприйнявши його за реального кандидата. В підсумку, Лупан «пішов» із політики, «проголосивши» себе «королем України Лупаном І».

У грудні 2009 р. команда Максима Бахматова «виводить» на політичну телешоуарену ще одного успішного персонажа – кандидата у президенти України «від партії 40 років без урожаю» Петю Бампера. Телевізійний образ Петі Бампера - тракторист із колгоспу, простий хлопець, який криє матом усі невдалі події внутрішньої політики України. За задумом авторів, Петя – технічний кандидат Єгора Лупана. Користувачі соціальних мереж, коментуючи відео з Петром Бампером, називали його «інформаційною бомбою». У персонажа навіть був свій ютюб-канал, який користувався величезною популярністю у соціальних мережах. «Булки» Ще одне успішне шоу Бахматова мало назву «Булки». Це було перше щоденне кулінарне телешоу для чоловіків з ведучою Валерією Бордо, яке почало виходити в ефір восени 2009 р. на телеканалі М1. Це була щоденна п’ятихвилинна іронічна телепрограма, у якій «сексуальна» ведуча готувала найпростіші страви. Рейтингова аудиторія – від 25 до 45 років. На відміну від інших кулінарних телешоу, «Булки» мали легку та веселу подачу матеріалу, що дуже подобалося телеглядачам. Загалом вийшло 250 випусків, усі з яких користувалися великою популярністю у глядачів.

«П’ятниця. Вечір». 1 квітня 2010 р. Максим Бахматов запускає телешоу «П’ятниця. Вечір», яке виходить на телеканалі «Україна». Співведучим Максима, був відомий музикант-співак Валерій Харчишин. Гостями перших випусків стали такі відомі в Україні постаті, як Савік Шустер, Іван Дорн, Влад Яма та інші. Саме в ефірі цього телешоу відбувся сенсаційний перший виступ неординарної групи «Kazaky». Разом з танцівниками групи, жіночі підбори одягнули і ведучі Бахматов та Харчишин.

«Часточка серця» Даний проект став особливо морально важливим для Максима Бахматова, оскільки він ставив за мету – зібрати кошти на проведення життєво-важливих кардіологічних операцій важко хворим дітям, які потребували негайних операцій на серці. Восени 2014 р. Максим оселився у вітрині магазину «Цитрус» на Хрещатику і прожив там 33 дні. За цей час, йому вдалося зібрати понад 1,6 мільйона гривен, які дали змогу врятувати життя 32 дітей. Багато національних телеканалів постійно повідомляли про цей безпрецедентний проект відомого шоумена, який врятував десятки дитячих сердець.

Особисте життя, сім’я:

Батько - Бахматов Ісан Адольфович - композитор, диригент. Мати - Сердцева Алла Григорівна – хореограф.

Сімейний стан, діти : Одружений, 3 дітей

Захоплення: Професійне плавання

 

Фотографія опублікована на умовах ліцензії CC BY 4.0 Міжнародна, автор фотографії Світлана Михальченко ( Svetlana Soroka)

Задати питання Пiдписатися на новини
Погода в Киеве
НБУ курс доллара
© КиївЕкспоЦентр, 2007-2017
 
розробка:открыть в новом окне http://beleven.com.ua